Zdroj: (vložte zdroj)
Zároveň, rovnako sa rekordne navýšil denný priemer meškania vlakov, z 2,7-6,3 minúty na 7,0-22,6 minúty. Aj pri vyňatí nedele 11.12. so snehovou kalamitou sú meškania v každý deň výrazne väčšie než pri starom grafikone.
Keď k tomu pripočítame zníženie počtu vlakov v špičke na západnom Slovensku, benefity nového GVD sú prevážené pre veľké množstvo cestujúcich negatívami.
Pre rýchle obraty vlakov sa meškania nabaľujú.
Pokiaľ nepríde k navýšeniu počtov vlakových súprav, čo je krátkodobo nereálne, budú veľké meškania každodennou realitou pre tisíce cestujúcich.
Grafikon je teda nutné čím skôr upraviť, ideálne smerom k stavu spred 11. decembra.
Najnovšie stanoviská
Vyjadrenie
Zahraničné
ETATIZMUS VERSUS LOKALIZMUS: PREČO EURÓPA PREDBEHLA ČÍNU
20 apríla, 2023
Článok
Zahraničné
ETATIZMUS VERZUS LOKALIZMUS – DVA MODELY ORGANIZÁCIE SPOLOČNOSTI
11 apríla, 2023
Článok
Domáce
SNEM KDMS 2023
22 marca, 2023
Vyjadrenie
Zahraničné
ETATIZMUS VERSUS LOKALIZMUS: PREČO EURÓPA PREDBEHLA ČÍNU
20 apríla, 2023
Článok
Zahraničné
ETATIZMUS VERZUS LOKALIZMUS – DVA MODELY ORGANIZÁCIE SPOLOČNOSTI
11 apríla, 2023
Článok
Domáce
SNEM KDMS 2023
22 marca, 2023
Vyjadrenie
Zahraničné
ETATIZMUS VERSUS LOKALIZMUS: PREČO EURÓPA PREDBEHLA ČÍNU
20 apríla, 2023
Článok
Zahraničné
ETATIZMUS VERZUS LOKALIZMUS – DVA MODELY ORGANIZÁCIE SPOLOČNOSTI
11 apríla, 2023
Článok
Domáce
SNEM KDMS 2023
22 marca, 2023
Zobraziť všetky stanoviská